In black and white

Lyssnar på Sonata Arctica för tillfället, mycket bra låt. Den första på deras nya skiva som jag fastnade för. Är dessutom väldigt sugen att gå på deras konsert på onsdag, men det blir nog inte av. Vet inte hur jag jobbar än, men jag vill inte tacka nej till arbete för en konsert. Ska redan ha ledigt på tisdagen då jag ska vara modell för Jenny. Hon berättade att hon hade sett bilderna från förra gången och de hade blivit "gorgeous" =)
Provade förresten min balklänning i går och den sitter lika bra som den gjorde sist, om inte bättre (sa mor i alla fall). Ska ner till My Lady imorgon och se om de har någon underkjol att hyra ut. Klänningen är inte riktigt densamma utan en underkjol..

Dagen har varit rätt bra, trots att Gabrielle överger mig på torsdagar och fredagar för att vara på kontoret =( Men jag klarar mig bra med mig själv. Jag underhåller mig själv rätt bra, om inte annat terroriserar jag J och P. De börjar bli vana med mina konstiga påhitt, eller ja, mina och Gabrielles påhitt ;) Lite udda mess hit och dit också =)

Tänkte ta mig en dusch nu och sedan fortsätta med lite svenska ord. Så flitig jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback