Inre längtan

I dag har jag präglats av min längtan efter Jimmie. Nästan för mycket, men ser verkligen fram emot morgondagen då jag bokstavligt tänker kasta mig i hans famn!
Efter jobbet var jag nere på stan med Emma, då ringer PP medan jag står i provhytten. Ställde frågan om jag kunde jobba på torsdag och fredag. Jag tackade ja till fredags men slogs genast av en otrolig ångest. Blev i slutändan på det viset att jag är ledig på torsdag och fredag. Ytterst tacksam att det gick att ändra.
Köpte en fin tröja, riktigt nöjd. Den här gången lämnar jag inte tillbaka något. Jenny var snabb med att kommentera i telefonen om att jag kommer lämna tillbaka den. Hon känner mig alltför väl. Jag får lite ångest i bland över saker jag köpt. Inbillar mig en massa. Såg en läcker kuvertväska på Bianco också, men den lät jag bli att köpa. Ska fundera lite... skulle dock vara hur snygg som helst att ha på fredag när vi ska ut och äta.
Ska påminna mig själv att fråga Jimmie om han bokat bord, jag ska inte anta för mycket.
Blev även en present till Jimmie och en parfym till mig själv. Blev väldigt förtjust när jag provade DKNY Red Delicious =) Inhandlat. ;)

Har suttit och märkt kläder hela dagen på jobbet. Blev lite enformigt att bara sitta där, men samtidigt var det skönt i och med att det är en sådan stor kontrast till call-offen. Att plocka kläder hela dagen och ha armarna uppe i luften. Det tär på kroppen. Men i dag har jag fått sitta, mestadels.

Nej, nu ska jag ordna med lite saker här. Får se om jag kan ta med mig klänningen i morgon. Only maybe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback