Jenny är grym!

Jag måste bara börja med att Jenny är så grym! Fantastisk kvinna!
Ja, jag har varit modell åt henne ännu en gång. Fotodag. Bröllopstema. Underbart. =)
Varken jag eller Jenny kände sig motiverad för den här dagen, likt två halvdöda möttes vi på tunnelbanan. Klev av vid Odenplan, gick förbi SevenEleven och tog oss varsin kaffe. Den där stora latten satte aningen fart på mig, säkerligen på Jenny också. Men vi var ändå halvsega. Jag med mitt gnällande och Jenny med sin perfektion och frustration. Tog oss.. eller ja, henne då, ungefär sex och en halv timme för att färdigställa mig. När hon var färdig. Magnifikt! Hon är grym, den kvinnan! Jag fick uppfattningen att alla var riktigt imponerade av håret och sminket. De som var kvar i fotostudion när vi kom dit gillade nog helheten. Kände mig som en riktig prinsessa =) Min balklänning, tiara och Jennys fantatiska håruppsättning. Kunde inte misslyckas. Sitter här, fördriver tid och väntar på att Jennys ska komma hem från sin syster och skicka över några bilder hon tog efter fotosessionen med Roland. Skyyyynda! =)

Har inte blivit mycket föda i dag. Frukost i morse vid sju, en ost och skinkbaguette på eftermiddagen. Försökte äta köttbullar och lite pasta när jag var hos Jimmie efteråt. Men det var inte många pastaremsor och köttbullar som gick i. Tre av varje. Åt en pepparkaka när jag kom hem, men känner mig måttligt sugen. Frukosten i morgon smakar förhoppningsvis delikat. Ska torka håret nu, vill bara hoppa i säng efter jag sett bilderna och åter igen berömt Jenny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback