Lazy day

I dag ska jag bara ha en lat dag. Känner bara för att ta det lugnt, dels för att det var längesen (känns det som) jag bara gjorde ingenting eller bara det jag ville =) Har i för sig väldigt ont i nacken i dag, kanske passar rätt bra med en sådan dag ;)

Var tydligen en Heroes dag på TV4+ i går, hade gärna velat se alla avsnitt. Bara sett något enstaka, jag vill inte titta på senare avsnitt utan att ha sett de innan. Känns som om det skulle bli lite snurrigt på något vis, tråkigt att det inte kom i dag i stället. Skrev högskoleprovet i går i stället, nöjd med allt utom orden. Nog för att det gick bättre med orden tack vare mitt pluggande. Men fortfarande... grrr. Inget att sörja, kan inte göra något i efterhand.

Jag är nästan lite sugen på att städa lite i rummet, plocka undan och kasta lite saker. Det tror jag nog att jag ska ta och göra. Finns alltid något som inte riktigt ligger på sin rätta plats, jag har dragit fram en del böcker som inte funnit sin väg tillbaka =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback