M.I.A

Mia, M.I.A - missing in action.
I bland frågar jag mig själv vad jag egentligen håller på med, vad jag har för tankar i mitt huvud som kommer fram helt okontrollerat. Impulser, råa och ärliga.

Haft två mycket bra dagar på H&M, vet inte riktigt vad det beror på. En blandning av mitt ypperliga humör, att timmarna bara försvinner, de trevliga människorna och min fart. Jag håller tempo, i bland lite väl högt sådant. Men jag har svårt med långsamt, tyvärr. På gott och ont.
But I like smiling, I will continue as long as I have a reason too.

Varit ute och joggat i skogen, var underbart skönt trots att det var väldigt mörkt. Jag ska egentligen inte befinna mig i skogen då, jag blir nämligen livrädd för minsta lilla ljud. När jag nästan hade kommit runt min runda är det en katt som jamar när jag är precis bredvid. Jag som är någon helt annanstans blir alldeles vettskrämd och skriker till. En svart katt när det är mörkt ute. Inte det lättaste att se. Scared the shit out of me!

I kväll spelar honey hockeymatch, första för säsongen för hans del. Lite besviken att jag inte kunde vara där och se den, förhoppningsvis är inte han alltför ledsen över det. Men jag drar slutsatsen att han berättar alla detaljer för i morgon när vi ses. Vet inte riktigt vad vi har för planer i helgen, men i morgon kväll blir det nog lugnt i och med att jag alltid är så trött på fredagar. Klockan hinner inte bli mycket innan jag slocknat i soffan. Så roligt sällskap är jag ;)

Om man kanske skulle plocka i hop lite saker i väskan, vill inte behöva stressa för mycket i morgon bitti. Mamma har lovat att möta mig vid tågstationen och ge mig väskan. Hon ska ta mina arbetsskor och kläder, samt matlåda. Ingenting jag vill släpa med mig till Stockholm alldeles i onödan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback