Oh, precious Sunday

Ingenting särskilt med söndag egentligen. Dock skönt att vara ledig i morgon, men inte på riktigt. Ändå saker som ska göras och sen ska jag åka hem igen. Räknas inte som en äkta ledig dag. Jag skulle bara vilja ligga i soffan och läsa en god bok, alternativt se på någon film.
I dag har jag tvättat, inte färdig med det en. Sista maskinen som är i nu.
Gjort korvstroganoff på eget vis, riset kokar för tillfället. Jimmie har visningar, sista pågår väl nu antar jag. Han kände för att göra något, därav att jag strax ska hoppa in i duschen och göra mig smått i ordning.
Städat ena trapphuset också, resten tas senare i dag. Hann inte klart i och med att jag ska vara klar runt tre för något sorts äventyr. Jag gissar på Bauhaus.... fast jag har själv ett litet ärende där.
Nu låter det som om vattnet kokar, dags att hälla i riset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback