Saturday - just another day

Sitter vid köksbordet och knappar lite på herrns dator medan han gör varma mackor.
Gick enormt bra i går, såg lite av bilderna från plåtningen och var grymt nöjd. Att döma av Jennys leende var hon också mer än nöjd =) Fick dock lite suspekta blickar när vi gick från MIST's lokaler till fotografens ateljé. Haha! Mwn vi bjuder på den ;)

Ska åka hem senare i kväll med 21:55 tåget. Ska nämligen jobba i morgon vilket jag inte ser fram emot. Vet att jag känner likadant varje lördag när det är dags att åka hem, därför undrar jag varför jag insisterar på att tacka ja till söndagsarbete. Jag vet att svaret är detsamma varje gång jag ställer denna fråga till mig själv.
Ska arbeta söndag - fredag. Kommande söndag tänker jag inte jobba, även om frågan ställs. Söndagen efter det kan jag lika gärna arbeta i och med att jag kommer vara hemma den helgen. Är högskoleprovet på lördagen den 27:e. Ja, vilka avancerad planering jag har.
Nu ska jag kika in i ugnen och se hur det går för smörgåsarna. I am very hungry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback