Social

I dag ska jag för en gångs skull vara social efter jobbet. Jag brukar annars bara åka hem, springa i skogen och sen göra något här hemma fram till det är dags för mig att sova. Brukar endast göra någonting på helgerna när jag är i Stockholm. Har funderat i dag, man liksom glömmer bort livet på vardagarna.
Några från jobbet talade om att de skulle gå på hockey i kväll och jag bestämde mig i bilen på vägen hem från jobbet att jag banne mig ska vara social och också gå på hockey. Jag ska därför cykla till Nyfors för att möta upp Gabrielle och hennes pojkvän. Sedan bär det av till ishallen där vi möter upp Jocke och Patrik. Ska bli väldigt kul faktiskt =) Jag hade dock önskat att denna hemska huvudvärk jag har skulle ha försvunnit efter i går. Men icke. Har haft en dundrande och pulserande huvudvärk sedan i går morse och den har hållt i sig. Gick och la mig strax innan nio i går kväll i hopp om att lite mer sömn skulle kunna skrämma bort det. Nej.
I kväll ignoreras det, för det ska vara roligt. =)

Kanske borde ta och plocka fram vinterjackan och lägga ner den i en påse. Tänker inte ta på mig den innan jag satt min fot i ishallen.

Linden mot Arboga. Nice, hoppas grabbarna i Linden gör sin grej bra i kväll ;)

Kommentarer
Postat av: emily

forreeeesten, jag tycker att du ska emaila mig:P ar trott pa att skriva massor av kommentarer;) sen tycker jag ocksa du ska komma och halsa paaaaa:)
<3

2007-10-08 @ 16:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback