Words, in my head

Pluggar en massa ord inför lördagen. Högskoleprovet. Lite nervös redan nu, vill verkligen avancera. Jag hoppas på det bästa =) Hoppas dock att nervositeten lägger sig till på lördag. Om man nu bara hade något att se fram emot, på något sätt skulle det lindra för mig. Någonting kul, spännande. Något som för mig på fantastiskt humör.
Vad dum, jag är förresten. Ska fotas på tisdag igen =) Den här gången får jag agera som brud. Jenny är snäll nog och använder mig ytterligare en gång.

Haft en kanondag på jobbet fastän det är alldeles mörkt i mitt huvud. Storm, tornado, översvämning. Allt på en gång. Om saker och ting bara kunde fastställas, jag gillar vinnande koncept. Gabrielle brukar fråga om jag inte tröttnar på smörgåsar och körsbärstomater till lunch varje dag. Nej, det gör jag inte. Ett vinnande koncept och det vill jag hålla mig till. Gäller nog det mesta i mitt liv. När jag inte riktigt vågar eller kan hålla mig till det, blir jag upprörd inombords och vet inte riktigt åt vilket håll jag ska gå. Ingenting att hålla fast vid då, bara en väntan på att någon drar mig upp och hjälper mig. I bland är en hjälpande hand det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback