Det var som f...

Min mobil bestämde sig för att bli konstig igår. Hade hoppats att den skulle hålla tills W910i kommer ut. Men icke. Därför bestämde jag mig för att jag skulle köpa en tillfällig mobil som jag sedan skulle ge till mamma. Blev en Z310i.. åkte till Onoff. Han i butiken visade mig allt och sa att den bara hade blivit visad för en kund i affären och det var därför den var öppnad. Tänkte inte mer på det förrän vi kom hem. Jag öppnade och plockade ut sakerna, hittar enbart en instruktionsbok på finska. Nog för att jag förstår vad det står i.. sen var det ingen skyddsplast för displayen. Började tänka att det är någon som köpt den och lämnat tillbaka den. Sen startade jag mobilen och då är batteriet nästan fulladdat.
Jag tycker att säljaren kunde säga det isf. Men även om någon lämnat tillbaka den, ska allt finnas i till den som köper den. Dåligt!!!!! Så surt... jag och Jimmie ska åka ut till Onoff i Kista och ordna en helt ny. Detta är inte acceptabelt!!!! *grr*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback