Lovemachine

Har haft en ganska hyfsad vecka hittills. Fått vara uppe på häng =) Inlägg, plock och diverse. Rätt kul att variera en aning måste jag säga! Hoppas på att jag ska vara där i morgon också.

Åkte buss hem från jobbet i går, kollektiv-Mia som en tjej på jobbet kallar mig för =P Tycker det var rätt gulligt =) Fick skjuts till min cykel av en annan tjej på jobbet i dag, slapp åka kollektivt. I morgon bitti ska jag promenera till Shell där Tina hämtar upp mig halv sju. Bright and early. Ska direkt till tågstationen efter jobbet, vill inte låta cykeln stå kvar vid Shell över helgen. Inte populärt allt!

Var ute och sprang i går och i dag. Lite halvseg är jag, men försöker och tar i allt vad det går.

Ja, i måndags ställde jag upp som modell för Jenny. Dramatiska looken blev det. Tog lite foton när jag kom tillbaka hem till Jimmie. Hade bara kvar ögonsminket, men såhär såg det ut:

                           
                          

Haha, ser dock ut som jag är väldigt sur och dryg. Nja, mest dryg då. Men det är ju trots allt väldigt dramatiskt ;)

Tog även ett kort på min/mammas nya mobil. Får se hur lång tid det tar innan W910i kommer ut och mamma får den här. Hon verkar rätt angelägen =)

                                                      

Har tittat på andra avsnittet av Heroes i kväll, såg det första i går. Verkar rätt intressant hittills, hoppas på att det snart ska utvecklas mer. Nej, om man kanske skulle borsta tänderna i väntan på att herr Jimmie ska slå en signal efter hockeyträningen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback