Olycka, aj.

Dagen började bra måste jag säga.
Skulle öppna en bur med säckar i, när man öppnar luckan ska man först dra den uppåt. När jag gör detta fastnar huden på armen i det trubbiga gångjärnet.
Knäpptyst.
Ger inte i från mig ens det minsta pipet. Men mina ansiktsuttryck var nog tillräckliga, dock stod jag med ansiktet mot väggen/fönstret. Ingen såg mig. Men jag rusade i väg mot toaletterna för att spola med lite kallt vatten.
Aj, mycket aj.
Syns inte mycket nu, men det känns fortfarande. Får se om det blir något vackert blåmärke av det här.
Annars har dagen varit ganska bra, malt på med allt. As usual.

En annan mindre behaglig olycka hände i lördags. Kanske inte skulle kunna kalla det olycka, bara otur. Jag och Jimmie var på ett fik vid Hötorget, på väg att gå därifrån. Men först ett toalettbesök. När jag ska öppna dörren (rör givetvis handtaget) känner jag att det sticker till i fingret. Reflex. Drar handen mot mig, upptäcker ett sår på tummen, blod och någon aluminiumbit i såret. Jag har alltså skurit mig på ett dörrhandtag. Bra Mia!

Har inte känt något träningssug de senaste dagarna, har därför beslutat mig för att låta bli när jag verkligen inte känner för det. Men ska nog halvt om halvt tvinga mig ut i morgon. Träna åtminstone två gånger den här veckan, onsdag och torsdag. På fredag blir det Stockholm och förmodligen ingen träning. We'll see.

En bild som får mig att le/skratta varje gång. ;)

image22

Kommentarer
Postat av: emily

du ar besatt av kiss! <3

2007-10-08 @ 12:21:43
Postat av: Catchen

hehe ajaj låg nivå

2007-10-11 @ 17:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback