Skvätt, skvätt!

Det har regnat något helvetiskt i dag! Jag och stora Jimmie har trängts under hans stora paraply, som tydligen inte var tillräckligt stort =P Lämnade tillbaka väskan och den matchande plånboken som jag hade köpt. Jag tänker för praktiskt i bland, dessutom är jag världens veligaste. Det är fram och tillbaka i mitt huvud. Vilka dilemman!
Vi åt härliga ciabattas på ett fik vid Hötorget innan vi begav oss därifrån. Mumsigt! Var inte så kul att springa på stan när det var sådant väder, därutöver att folk är hänsynslösa med sina paraplyer. Kan lika gärna få något i ögat om man inte passar sig... låter mindre angenämt.

I kväll blir det fotboll, jag vet en herre som MÅSTE se matchen. Jag är väl inte överdrivet intresserad, men jag ska vara moraliskt stöd =)
Som kompensation fick jag ta en 2:a på Stryktips-lappen, alltså vinst för Finland =P Hård ska man vara! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback