Stupid

Vad dum jag känner mig. Att jag inte tänkte på det när jag var på Onoff i Bromma. Batteriet var i telefonen där.. m.m. Så dum jag känner mig. Men jag ville verkligen bara köpa telefonen och åka därifrån. Hungrig, trött och otålig. Hade stått i kö hur länge som helst på Siba, där de för övrigt inte  hade den på lager. Sedan kö på Onoff.. det var bara inte meningen.
Men säljaren ute i Kista var hur trevlig som helst! Han såg alldeles chockerad ut över det faktum att de faktiskt hade sålt den telefonen till mig. Ingen plast, batteriet i telefonen, saknades böcker osv. Men det värsta av allt var att IMEI-numret på asken inte överenstämde med det som stod på telefonen. Alltså var det inte rätt telefon till rätt ask. Helt snurrigt. Inte road hursomhelst. Helt otroligt. Nu är jag i alla fall glad och nöjd. Fick en sprillans ny telefon med plast och allt ;)
Verkar vara helt okay, inget att klaga på. Tror nog att mamma kommer tycka om den, ska bli spännande att visa den för henne i morgon när jag kommit hem.

Sitter och väntar på att MotoGP loppet ska börja, hoppas på att Rossi ska vinna för en gångs skull =)
Jimmie har sina visningar, fast jag tror nog att den sista börjar lida mot sitt slut. Tror nog att vi ska äta stekt marinerad fläskfilé med något till. Verkar mumsigt =)
Efter maten ska vi till Bauhaus, den nya här i Bromma. Sen Siba, ska köpa en längre kabel till TV:n för att han ska kunna utnyttja digital-tv till max. Någon sådant... minns inte riktigt vad han sa.

Jaha, nu fick Rossi problem med cykeln. *svordom*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback