Thank heavens

Lyckades få sova ett par timmar i natt! Natten till tisdag var riktigt hemsk, när klockan på mobilen visade efter två fick jag tokspel. Klev upp ur sängen och gick ett varv i lägenheten för att finna någon sovplats som skulle skänka mig lite sömn. Började med kattens bädd, soffan. Nej.
Till sist rev jag ur allt på andra sidan i mammas säng och la mig där. Lyckades äntligen somna. Dock blev det inte många timmar där. Var ett virrvarr av täcke, kuddar och dylikt när jag vaknade..
Kände mig aningen mindre trött i morse, skönt med sömn =)

Kroppen är alldeles slut, värker i höger höft. Känns som om jag skulle ha markant skilda längder på benen. Vilket jag inte har, men ont gör det. Har nog lutat mig lite för mycket på ena benet.
Varit lite kaos på jobbet, vilket ger mig lite aggressiva tendenser och huvudvärk. Ansvar och sunt förnuft! Snälla skänk lite av det till somliga på jobbet.

Nu ska jag ringa till Jimmie och säga godnatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback