Walk all over you

Sitter och väntar på att mamma ska avsluta sitt samtal i telefonen, vi två ska nämligen ut i skogen på en promenad. Nu när hon slutat röka känner hon sig lite piggare och vill röra på sig. Jag däremot känner mig tröttare och mer sliten än någonsin. Inte känt för någon joggingrunda i skogen, fastän jag tvingade mig ut i måndags. Men en promenad ska jag nog orka med, få lite motion... jag som är i så desperat behov av det =P Går hela dagarna på H&M, alldeles öm om fötterna. Blir mer ordentlig gång på jobbet när jag är på övervåning och plockar hängande kläder. Skulle vara intressant och se hur mycket jag går varje dag.

Nej, nu är mamma klar. Ska leta fram ett par av mina gamla gymnastikskor nu =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback