Bilder från i går

Haha, jag är lite knäpp i bland. Jag har alltså tagit ur mitt minneskort ur Roberts kamera i natt. Hittade minneskortet i ett fack i min handväska. Nu återstår frågan, var är Roberts kamera? Jag vet att den ska vara hemma hos honom, men var?
Bilderna är i tryggt förvar, tänkte därför bjuda på några stycken. Ett kort är taget från Plutos hemsida =)

 

Jag, Robban, en kille från Robbans lag vars namn jag inte minns och Söder.


Fröken


Tänkte lägga upp en till bild på Robert, men han sitter här och protesterar vilt =) Får väl respektera det. Om man kanske skulle leta upp den såkallade borttappade kameran ;)
Vi har förresten tagit oss i kragen, eller rättare sagt, vi tog oss i kragen. Vi gick alltså till Viking i Oxbacken och köpte oss en kebabrulle och en pizza. Namnam, all said and done. Nu är allt slut.. det som blev över tryckte vi i oss för dryga timmen sen =)

Nu... jakt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback