Byggare Bob

Nej, det är bara jag och Robban som hållt på. Haha, byggare Bob skulle likgärna kunna vara Robert. Haha, vilken snilleblixt när man har dålig humor och är trött ;)

Vi var ute och sprang i Rocklunda tidigare i dag, jag var väldigt tyst med tanke på att jag var mycket hungrig. Min mage kurrade och gjorde konstiga ljud under hela vistelsen i skogen. Gott med mat när vi kom hem till Robert. Hans mamma hade gjort fiskpinnar, potatismos och kokat grönsaker. Mums filibaba =)

Men vi har varit väldigt produktiva i dag, ja om vi bortser från att vi hade lite svårt att slita oss från datorerna. Mycket på grund av lathet faktiskt. Sen har vi spacklat, slipat och målat i en lägenhet i deras hus som ska hyras ut. Vi har mycket kvar att göra innan det är klart. Vi har bara spacklat lite på väggarna och målat omgång ett på alla väggar och tak. I morgon efter vi sprungit (igen) är det bara att börja igen. Vi ska måla omgång två och spackla fönstrena. Sen kommer det en elektriker vid fem-tiden och då ska vi smått börja med att lägga golv i vardagsrummet. Kommer säkert vara så gott som klara med vårt jobb på lördagen. Är lite bråttom med tanke på att vi åker till Grekland tidigt på söndag morgon och lägenheten ska inhysas med en hyresgäst någon dag när vi är borta. Hurry hurry! Jag ska dessutom hem på fredag, fira min mormor som fyller år. Egentligen fyller hon år på måndag, men då är jag borta. Packar min resväska då också.. börjar närma sig.
Blir att ta tåget hem, sen kommer Robert och hämtar mig senare. I och med att han hämtar mig slipper jag krångla med den på tåget. Det är visserligen inte så omständigt, men man kan få vara aningen lat och bekväm i bland och ta skjuts när den erbjuds ;)

Nu börjar älsklingen tjata om att han är hungrig och vill äta något.. tjingeling ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback