From one thing to another

Nu är det regnigt ute, vilken kontrast till det vädret som varit. Men det är ganska skönt ändå med en paus från solen. Därför tänkte jag passa på att ta en sväng ner på stan och inhandla några saker till resan. Robban har träning och sen ska de äta med fotbollslaget, därför går jag ner själv. Men det är härligt det också, kan man dra benen efter sig en aning.

Sitter just nu och dricker en kopp te med en klick honung i. Ska snart ta mig ut på en promenad i regnet. I förrgår var jag också ute och gick i lite mer än en timme, var tänkt att jag skulle bli avsläppt i Rocklunda men det var åska och dylikt på gång. Var nog inte den bästa idén att vara i skogen om det åskar och blixtrar.

Nej, nu ska jag dricka upp min kopp med te och sen byta om. Gäller att komma i gång =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback