Haha

Ännu en gång gör jag ett ironiskt slag för planering =P Slutade med att Robert och jag åkte till MediaMarkt en snabbis för han skulle köpa Soul Calibur 4 och en till kontroll, ämnad åt mig för han vill att vi ska spela tillsammans. Blir utgång i kväll för vår del, vilket då innebär att vi kör förfest en stund tillsammans här med spelet =P Bara en gissning.
Vi var nere på stan en kort stund också innan de stängde. Vill kika lite mer, men det gör vi nog i morgon. Jag ville inte stresstitta på allting. Måste ha lite saker inför resan, kan vara skönt att ha god tid på sig. Dessutom vill jag ha den där kokosglassen jag längtat efter så länge =)

Nej, nu verkar det som om vi ska spela. Ciao! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback