I work hard

Har arbetat på uppe i lägenheten medan Robert var på träning. Har målat omgång två på alla väggar, Robert ska måla taken i morgon bitti är det tänkt. Jag har även rivit i en garderob och spacklat vid fönstret. Var rätt mycket att fixa där, men nu ser det ut som att det kan bli riktigt fint där. Såg ganska illa ut när jag började, men det börjar arta sig. Höll på extra länge där för att det ska torka till i morgon. Då är det bara att slipa och måla över. Får hoppas att det blev fint, då kanske det inte behövs så mycket arbete i morgon.

Känner mig ganska slut just nu, men jag är glad att jag tvingade mig att slutföra det jag påbörjade. Ska försöka få med mig Robert ner, kurrar en aning i min mage. Sen ska vi faktiskt titta på film. Vi har sagt det så många kvällar nu, men vi fastnar alltid framför de här sakerna (syftar på datorerna). I dag gör vi slag i saken och lämnar dessa bakom oss om än för en kväll =) Vad det blir för film återstår att se.. something good I hope...
Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback