Oh yeah

Var rätt kul i går. Någon mindre trevlig incident, men man kan väl försöka bortse från det. Tog en massa bilder, men jag har lagt kameran någonstans i Robbans rum, men vet inte riktigt var. Jag vet, jag är en stjärna! Jag har inte tappat bort den, för jag vet att jag fingrade på den i natt. Men är man lite rund om fötterna är det inte alltid så lätt. Jag är däremot alltid lika chockad för att jag i berusat tillstånd har hängt upp min jacka och vikt alla kläder jag haft på mig. Det är bara att skaka på huvudet åt sig själv när man vaknar och ser allting prydligt på galgen och fint vikt. Yeah!

I dag har vi ont i huvudet... inte underbart för fem öre. Vi skulle vilja gå till Viking och köpa kebabrulle, men vi orkar inte. I stället sitter vi här, hungriga som bara den. Någon som är frivillig och ordnar mat åt oss? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback