Rise

Då har vi rest oss från sängen, sitter med varsin kopp kaffe inför löprundan i Rocklunda. Jag måste nog dock peta i mig en smörgås eller något, annars blir jag otrevlig i skogen. Det där med att springa på HELT tom mage är nog lite extremt för mig som är van att alltid äta frukost i princip direkt efter att jag klivit upp. Men man lär sig något nytt sätt lite då och då. Jag är inte särskilt förtjust i att inte äta frukost direkt, men när det gäller träningen får det gå an =)

Ska sitta här ett tag och vakna till. Vi blev väckta för hans mamma skulle skriva ut lite dokument och skrivaren står just inne i Robbans rum. Vi passade på att skriva ut biljetterna till resan också, de ligger i tryggt förvar i min låda. Robert har ju inte haft någon tur med dokument på senaste tiden ;) Sorry baby, jag ska inte livnära mig på din tillfälliga olycka... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback