Waiting

Robert spelar Soul Calibur och jag bara drar benen efter mig känns det som. Vi sitter och väntar på att någon ska komma hem med en bil att vi kan åka i väg och köpa det som behövs till lägenheten som ska renoveras. Kanske inte hinner göra så mycket i dag, får se. Jag får lite gjort medan han är på fotbollsträning. Sen kanske man hinner lite grann i morgon före jag åker hem eller efter. Man får se hur schemat artar sig i morgon =)
Ska bli gott med en stor räkmacka eller vad det nu är det bjuds på i morgon när vi ska fira min mormor. Vi måste dessutom ner och köpa Euro i morgon, var för sent för att beställa.. jaja, bara att masa ner stjärten till Forex och ordna det. Nu ska jag ta på mig strumpor och fortsätta vänta. Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback