Bra dag =)

I dag har jag varit positiv utav bara den. Morgonen började bra på jobbet och sen rullade det på. Varit på alldeles ypperligt humör =) Känns skönt när jag är sådär glad, då går dagen mycket fortare.
Haft listorna i dag, inte meningen att jag ska plocka så mycket. Men på eftermiddagen började det köra i hop sig. Hade mycket listor kvar på under. Den sista timmen la jag i turbon. Plockade 7 sidor, 361 pieces på en halvtimme. Det är ungefär vad man kan tänkas göra på dryga timmen. Jag hetskörde och plockade, lär låtit en del om min vagn. Men jag blev ganska trött efter min turbo-timme där.
Pratat med läkaren också om mina andningsproblem. Men jag måste ringa på torsdag eller fredag för att kunna få en tid på fredag. Jag börjar 14 och det skulle kännas ganska bra om jag får komma innan jag börjar. Då slipper jag få avdrag.

Efter jobbet hade jag klipptid klockan 17. Blev ett besök till Apoteket där nya flygplansöronproppar - även kalles EarPlanes. Fyndigt värre. De har hjälpt tidigare till viss del, men tror jag har kastat de gamla. Är nog bra att köpa nya för optimal verkan.
Klippningen blev bra, lite ovan igen bara. Var ju ett tag sedan jag klippte mig sist. Men mitt hår var inte så slitet med tanke på att det var x-antal månader sen. Hon lockade till mitt hår lite och gav det volym också. Var kul att se =) Ska nog gå dit någon dag och köpa det där som ger volym. Var något pulver man har i håret. Vet att fröken G också använt det. Minns att vi hade en diskussion om det tidigare =)

Var och bokade en massagetid på jobbet också. Nästa vecka på tisdag kommer det en massös till H&M och då passade jag på. Fanns uppskrivit på tavlan i omklädningsrummet att det fanns någon enstaka tid kvar. Har tid 13:30. Ett bra sätt att avsluta sista arbetsdagen innan semestern. Ska prata med min gruppledare på torsdag och se om jag kan få det avdraget från friskvårdsbidraget.

Nej, nu ska jag skriva mail till bolaget som gav min mor parkeringsboten i går. Lovade henne att göra det. Samt föra över pengar till mormor som jag lånade då jag inte hade kontanter på mig.
Ett litet snabbt telefonsamtal innan läggdags också =) Annars kommer jag inte kunna somna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback