Come here

Blev ingen uppdatering i går. Var alldeles för trött... började tidigare i går och jobbade övertid mellan 7-9. Sedan slutade jag klockan 18. Lång dag. Men man ska inte klaga, det var mitt eget fel. Men jag vet varför jag göra det också. I morgon är det jobb också, schemalagt, 7-16. Ska jobba över till 17 då det inte går någon buss vid 16. Många gånger väljer jag övertid just för att det inte passar med bussar. Ingen idé att sitta ute i matsalen och vänta, då kan jag lika gärna vara inne och tjäna en extra slant. I morgon bitti måste jag dock ta taxi till jobbet. Börjar så tidigt att inga bussar går, sen har jag ingen att åka med och ingen cykel. Plus att det är halt ute. Det får man ta.

Just nu är det storm i mitt huvud. Riktigt jobbigt. Jag vet inte vilken ände jag ska börja i.

I går, vid första fikarasten ringde det i mobilen. Det var från en blomaffär här i stan, de sa att de hade blommor till mig. Var kul att se de när jag kom hem. Väldigt vackra! Är dessutom förtjust i gult...

                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback