Dilemma

Jag har ett litet dilemma. Jag slutade dricka Mollipect i söndags kväll för att det skulle sluta klia. I stället märker jag i går kväll att jag åter igen har svårt att andas. Dricker jag då hostmedicinen för att lättare kunna andas, men att jag kliar i hjäl mig, ELLER går jag runt och har det svårt med andningen men ingen klåda?

Det blev alternativ ett, blev så frustrerad i går kväll när jag försökte somna att jag hällde i mig en aning Mollipect. Har dock talat med läkaren över telefon och jag har tid hos honom i morgon klockan 15.15. måste gå från jobbet vid 14 för att sen ta bussen. Hinner nog alldeles lagom till 15. Utan stress. Skönt. Jag hoppas att det kan redas ut. Han tyckte dock att jag hade gjort en korrekt bedömning gällande den allergiska reaktionen. Yeah.

Inte varit på min vanliga avdelningen i dag, har varit på barn och gjort nytta. Seg dag, men inte lika hemsk som måndagen. Den här lilla nedgången kanske är ett minne blott snart?
I och med att jag var ledig i går fick jag ingen semla på jobbet. Men det fanns några semlor kvar från i går, tryckte i mig en sådan =D Hur gott som helst!

Nej, nu ska jag smörja in mig och sedan göra lite saft =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback