Effektivitet

Har för en gångs skull varit lite effektiv under kvällen. Annars brukar jag vara ganska lugn, sitta vid datorn eller prata i telefonen. Slutade
sex i kväll, därav att jag inte haft så mycket tid egentligen. Var och handlade på vägen hem, tänkte steka pannkakor. Amerikanska sådana till och med. Efter jag hade ätit kvällsmat hemma, ställde jag mig och stekte pannkakor. Har smakat på dem och de har en gudomlig smak!
Började med en stekpanna, men ansåg att det skulle ta alldeles för lång tid. Därför tog jag upp en panna till. Effektivitet mina damer och herrar!




Blev fina mönster på också ;) Tänkte äta några efter jobbet. Ska till R när jag slutat =)
På tal om R, jag fick instruktioner i morse om att jag skulle gå till en viss pallplats och lyfta på två kartonger. Där skulle det finnas en present till mig. Gissa om att jag var nyfiken! Väl på jobbet väntade jag att de på min avdelning skulle gå förbi innan jag började lyfta och rota. Annars skulle de väl trott att jag var mer galen än vad som anses redan nu. Så rart iallafall! Blev väldigt glad när jag såg vad det var. Omtanke!

M.T på min avdelning bjöd på en lägenhet häromdagen, jag och M.N agerade hennes personliga rådgivare. Tack vare våra kloka råd (tsss...) fick hon lägenheten. Frågade säkerligen minst 20gånger om mäklaren hade hört av sig till henne i går. Men jag kände mig så nyfiken och ville veta hur det gick. Hoppades innerligt på att hon skulle få den. I morse på bussen fick jag höra att hon ska skriva kontrakt på lägenheten. För att fira det här, ska vi tre ha specialfika nästa vecka. Jag arbetar ju bara måndag och tisdag, sen är det semester =) Längtar som bara den!

Varit på bra humör i dag också, blev dock aningen seg när jag fick plocka på damavdelning. Allting blir tyngre där. Puh! Man är så bortskämd med lätta ting såsom BH och trosor.

Åh, jag ser en affisch för filmen Jumper varje dag när jag går till bussen. Är riktigt sugen på att gå på bio och se den. Kanske att man ser den i helgen... who knows? Måste se den hur som helst!

Nej, nu börjar det rinna och klia i ögonen igen. Läggdags! Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Emily

nagot pa G med denna Mr R?;)
Vart ska du pa semester?

pussokram

2008-02-28 @ 16:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback