Freaky Friday

I dag är det en annorlunda fredag. Sovmorgon och lite tid för sig själv eller med någon annan. Hur man nu väljer att disponera sin förmiddag.
Har sovit underbart gott i natt ;) Länge och härligt. Somnade under filmen i går, tur nog har jag ju sett den tidigare. Ingen större förlust.
Har precis duschat och ska göra mig i ordning. Tänkte hitta på något innan arbetspasset. Något smått i alla fall. För i kväll efter jobbet ska jag kasta mig in i duschen och sedan sova. Ska ta tåget till Stockholm vid åtta-tiden då jag har tid hos nageldamen klockan 09:30. Redan sagt att jag eventuellt är 5 minuter sen med tanke på tåg och tunnelbana. Jag är alltid i tid annars, hon sa att det inte var någon fara.

Nej, nu ska sminket på! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback