I am off

I dag har jag en day off from work. Skönt! Efter en vild diskussion med mor i går kom jag i säng efter tolv någongång. Vaknade halv ett i dag. Känns som om jag och min kropp var mer än utmattad. Vaknade förvisso i natt runt två med hosta. Hostade så kraftigt och högt att jag nog väckte grannens barn. Genom mina öronproppar tycktes jag känna igen ett barnskrik. Jag hostade faktiskt länge och högt. Väldigt jobbigt, hade så svårt att somna. Efter en stund lyckades det dock lugna sig i och med att jag faktiskt somnade.

Har tagit mig en
SpärrService också. Jag uppskattar inte att säljaren ljög för mig. Så fult! Men kvinnan i kundtjänst var väldigt trevlig och vi kom överens. Men från och med nu bojkottar jag telefonförsäljare. Det är synd om de som faktiskt är ärliga om de produkter och tjänster de försöker förmedla till den svenska folket. Men icke! (Som Percy i Torsk på Tallinn säger)

Ringt till vårdcentralen också. Har nog fått någon sorts allergisk reaktion av hostmedicinen. Kliar något hemskt! Inte heller har hostan gått över... bloody perfect!

Jag är hur som haver på bättre humör i dag, mycket har nog att göra med att jag fått sova ut. Behövdes kan jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback