Thursday

Emily, en öppen ursäkt för att jag inte svarat på ditt SMS. Finns egentligen inga ursäkter för det! Men det ska bli väldigt kul att du kommer "hem" och hälsar på. Har saknat dig! Ska bli jättekul att träffa dig! =)

Varit en seg dag. Plockat på ungdom och senare på dam. Mycket damm vilket resulterade i en halvtäppt näsa. Inte hänt något särskilt på jobbet. Jag såg bara enormt dum ut när jag sprang och skre upp mig för övertid. Jag har pratat om att jobba över på söndag i flera dagar om det finns möjlighet. Satt på förmiddagsfika och åt apelsin när några från min grupp kom in i matsalen. De informerade mig om att det fanns lappar om övertid på söndag och att det var begränsat antal som de ville ha in. Jag reste mig ytterst snabbt, med apelsin i munnen och rusade in i omklädningsrummet och skrev upp mig. Resultat: Jag jobbar övertid på söndag.
Kan vara smart att jobba lite extra då jag har obetald semester framöver.
Ska bli kul att åka till Tyskland =) Hoppas på god mat och dryck ;) Samt trevlig shopping och rundvandring.
Nej, nu ska jag titta lite på film. Tror det blir Pirates of the Caribbean - At World's End.

Får sova ut lite i morgon, börjar klockan 14:00 =) Det trista är att jag slutar 22:00. Nu ger jag mig!

Kommentarer
Postat av: emily

jaaa, du foljer val med ut den 22:a?
josse tyckte ocksa det vore en bra ide:)

2008-03-06 @ 15:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback