Almost

Läste nyheter på text-tv i morse som vanligt, på Kanal 5. Där står det att Heath Ledger är död. De får ju inte plats med allt där. Men innan jag gick hemifrån kände jag att jag var tvungen att gå online för att läsa lite mer. Därav att jag höll på att missa bussen efter att ha gått så fort jag bara kunde. Dock hann jag i tid =) Avskyr att vara så uppjagad på morgonen när jag promenerar till bussen. Oftast är promenerar fel ord, rusar är bättre =)
Haft en helt okay dag på jobbet, det började med ett gruppmöte. Sen en massa plock som vanligt. Var lite småseg till en början, men det släppte efter ett tag. Men det har gått på, ingenting särskilt egentligen.
Fick skjuts hem av G-B också. Väldigt skönt med tanke på att man är hemma 30 minuter tidigare än vanligt då jag åker buss och går hem. Att laga punkteringen på min cykel står högt upp på to-do-list...


Håller på och lyssnar igenom David Guettas album. Inte kommit så långt ännu, men det duger...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback