Huh?!

Oj, det är verkligen länge sedan jag uppdaterade. Har inte haft någon lust, brist på inspiration. Vad har hänt sent senaste uppdateringen? Egentligen föga intressanta ting, men ändå en del av mig och mitt liv.

  • Jag har dykt upp på jobbet en söndag trots att jag varit ledig. Varför? Jo, på det schemat jag hade fått var jag schemalagd, men min gruppledare hade glömt ge mig det nya, riktiga schemat. Blev måttligt nöjd. Arbetade ändå den söndagen och det kommer kännas trevligt att jag gjorde det nu när jag får lön =)
  • Varit sjuk i drygt en vecka, varav jag låg med 39,8 graders feber i dryga tre dagar. Mycket obehagligt, men nu är jag så gott som frisk. Lite trötthet kvar i kroppen.

Var i Stockholm i lördags med R, shoppade lite och var och fixade naglarna. Hon var dock lite hårdhänt, därav att det kom blod =( Ingen höjdare om vi säger så. Var och åt på Jensens, satt fint med en biff. Dock aningen besviken, var inte riktigt lika gott som jag minns. Möjligen jag som haft för stora förväntningar, men det gick i ändå ;)
Hade ändå kul med R, fick greppa tag i honom ett par gånger när man var utomhus. Blåste rätt hårt vissa gånger, kände att jag inte var särskilt stadig. Det kändes som ett bra alternativ att ta tag i honom! =)

Plockat underkläder som en toka i dag, var första dagen på länge som vi hade lite längre listor. Det betyder högre effektivitet för mig! Var på övervåningen på eftermiddagen också, packade och höngde upp kläder. Ganska avslappnande på ett vis. Man slipper tänka, eller ja, behöver bara se till att det hänger fint. Annars kan man drömma sig bort rejält =)

På lördag ska jag äntligen klippa mig. Varit fram och tillbaka i mitt huvud, om jag ska åka till Stockholm för att klippa mig eller inte? Har klippt mig hos Ulrika på VITA de två senaste gångerna och jag har blivit så nöjd med resultatet att jag gärna vill att hon ska fortsätta klippa mig. Hursomhelst, på lördag ska jag klippas. Kommer kännas skönt att bli av med lite hår. Börjar bli aningen långt...

Börjar kurra lite i min mage. Ska bege mig ut i köket och breda en smörgås åt mig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback