Min nya vän..

Har varit på Apoteket och köpt
nässpray. Den här kan man tydligen använda dagligen, kan vara användbart då jag är täppt titt som tätt. Mycket har nog att göra med att jag och damm inte går så bra i hop.



Känns rätt bra. Är bara täppt i ena näsborren nu. Får se om det kanske släppt till i morgon bitti. Var riktigt jobbigt i morse när jag åt frukost och satt och tuggade med vidöppen mun. Mindre smak på frukosten, plus att det måste sett fruktansvärt  ovårdat ut. Tur nog var det bara jag som var vaken. Eventuellt att Missan bevittnade mitt groteska beteende ;)
På jobbet var jag anständig nog att hålla en servett framför munnen då jag behövde öppna och andas =)

Jag har varit riktigt tråkig i dag, vill så gärna ut och springa en sväng men det går inte nu. Efter jag var sjuk har jag gått och väntat på att jag skulle känna mig bra igen. Tänkte ut och springa i går, men så började det kännas tungt och obehagligt i bröstet när jag andades och jag blev otroligt täppt i näsan. Där sprack den iden. Hoppas att jag blir helt frisk, vill börja träna igen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback