Slut och mör

Jag är alldeles slut! Slutkörd! Tio timmars arbete. Jag är inte van, därför tar det på kroppen. Dessutom är jag ju inte helt 100 i kroppen. Men det känns mest i benen, de är lite ömma. Nog för att jag alltid går mycket på jobbet..
7-18 arbetade jag i dag. Var tänkt att jag skulle jobba över i morgon också, men då måste jag vara kvar till 20 och det finns ingen chans att jag orkar det. Orkar kanske jag gör, men jag kommer inte fungera nornalt. Blir däremot 7-18 på fredag. Börjar två timmar tidigare, ska egentligen arbeta 9-18. Tänkte passa på.. Hoppas på att de har övertid nästa vecka på tisdag för då är jag ledig. Vill arbeta då.. dessutom tror jag att de bjuder på semlor på jobbet =)

Kom inte i säng tidigt i går. Var lite upprörd och det försvårade det hela avsevärt. Får se om jag kanske lyckas bättre i kväll. Bör försöka sova så snart som möjligt med tanke på att jag var dödstrött i morse.. det i kombination att jag jobbade över kan vara plågsam i morgon. Sova, sova, sova!
Det är synd att man får problem med sömnen när något grämer en. Jag om någon är en grubblare. Fram och tillbaka, hela tiden. Antar att jag somnar för att jag tröttnat på att fara och flyga fram och tillbaka konstant. Tröttar ut mig själv, vilket inte är fel i sig..

Inte hänt något roligt i dag, bara plockat på. Blev rätt mycket plockat från min sida. Nej, nu börjar jag gäspa och det rinner ur ögonen. Ska nog ta mitt okoherenta språkbruk och sluta skriva för i kväll. Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback