BBQ

Har hänt lite saker i dag, till skillnad från mina andra latar dagar. I morse cyklade jag och mamma först till kyrkogården och planterade blommor vid pappas grav, sen cyklade vi till Tuna Park och snurrade lite där. När vi hade parkerat våra cyklar, låste jag min som jag brukar. Min mor däremot verkade ha större bekymmer. I bland är hon en riktigt tokmaja, först låser hon fast cykellåset i cykelstället utan någon som helst kontakt med cykelhjulet. Andra gången låser hon fast låset i enbart framhjulet. Riktigt stjärna... sedan ingrep jag och såg till att cykellåset omslöt både cykelstället och hjulet. Om hon någon gång blir av med cykeln kan jag nog räkna ut varför.... hrm.
Jag köpte två hårband för att skydda håret mot solen när jag steker mig, ett solpuder och en kjol från Gina Tricot som var på rea. Den var helt okej, ingenting speciellt. Tänkte ha på mig den i morgon, är den 28:e och då firar vi något speciellt, Robert och jag. Tänkte att man ska se lite fin ut när man glider på stan. Inte bestämt att den åker på, men ett mycket bra alternativ. Har två andra alternativ till morgondagen också =)
På morgonens agenda står en liten tur på stan, äta god glass och mysa lite. Ska nog käka något gott också. Eftersom han har fotbollsträning går vi på bio vid 21:15. Tänkte se den nya Batman filmen =) Har hört att den ska vara genialt bra. Får hoppas att det stämmer. Men vi ska se till att ha så trevligt som möjligt.

Solade lite på balkongen innan jag  tog skjuts med en arbetskamrat från H&M hit till Västerås, till min älskling =) Har äntligen fått färg, är så nöjd. Legat och pressat flera dagar och nu börjar det synas. Yeeees! =)
Har varit grillning här också, gott som alltid =) Suttit ute i trädgården i flera timmar, men nu tänkte vi krypa ner i sängen och titta på film. Ha det så bra! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback