Det här med...

Det här med planering.. ja. Vi hade ju lite planer för gårdagen, men det blev som det blev. När vi hade gått upp, åkte vi till Rocklunda och gick snabbt en runda och sen joggade vi en runda. Så skönt efteråt! Varmt att springa och sådär, men helt klart värt det. Solade en timme och sedan gjorde vi i ordning oss och drog i väg. Blev ingen vända på stan, men vi var ute på Hälla och på Erikslund. Tog en milkshake på Max, mums! Bara tog det lugnt, strosade runt. Så skönt. Var tänkt att vi skulle på bio, men när vi skulle köpa biljetter till föreställning var alla bra platser slut. Då tyckte vi inte att det var värt 210 kronor för att sitta på dåliga platser. Ska vara topp för oss ;) Nej, men då funderade vi på om vi skulle gå i helgen, kanske äta något innan, ta en drink någonstans för att sedan gå på bio. Planeringen ja, vi får se hur det blir. Men det är en idé i alla fall.

I går kväll låg vi i sängen och myste i stället och tittade på Deja Vu. Väldigt spännande film, trots att jag sett den förut var jag lika inne i den som förra gången. Det bästa var väl att jag hade glömt det mesta, därför gjorde det ingenting att jag såg den igen. Kvällen innan såg vi The Sentinel, också bra film. Jag tror att Robert var ganska nöjd med mina filmval, det lät så på honom när han smått prisade Deja Vu i alla fall ;)

I dag gick vi upp strax innan sex, åt frukost och tog på oss kläder för att sedan köra ut Aftonbladet och Expressen. Vi som är ett sådant grymt team, gjorde det bra även i dag. Ska jobba i morgon, torsdag och fredag också. Är väl tänkt att vi ska till Rocklunda i morgon efter jobbet, i dag blev det inte. Vi åkte till Spicy Hot och köpte lunch i stället, mumsade i oss det hemma hos Robban och sedan ut  i solen och ta åt sig av strålarna.

I kväll ska vi antingen titta på film eller spela lite. Får se vad min älskling är sugen på att göra. Han har haft träning och bör vara på väg hem, fast så gullig som han är har han åkte förbi affären för att köpa något gott till oss. Suveränt! Han är verkligen världens goaste!

När jag ändå summerar dagen kan jag lika gärna skriva lite av morgondagens kom-i-håg:)


* Robbans pass

* Fixa CSN

* Beställa taxfree till flygresan hem från Samos


Nej, nu hör jag grinden, baby kommer med namnam =)


Kommentarer
Postat av: Robban

Love U ;)

2008-07-29 @ 23:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback