Godmorgon!

Nu är fröken vaken! Robert hoppade upp ur sängen, kändes det som i alla fall, när mitt mobilalarm gav i från sig ljud. Vår sänggavel ska nämligen levereras mellan 10-12 i dag =)
Vi var uppe ett tag i går och skulle det inte varit för sänggaveln skulle vi nog ha sovit någon timme till. Vi är riktigt sömntutor ;)
I går vaknade vi ganska sent, jag förstår inte, jag är så trött hela tiden. Vi tog det lugnt et tag sedan tog vi tag i rummet. Målade ute i hallen en gång till, jag fixade findväggen för sista gången. Nu är den helt fin och jag är hyfsat nöjd! Robert målade i garderoben, jag slipade och målade fönsterbrädan. Det hann vi med, när vi sen skulle sätta dit golvlisterna stötte vi på problem. Vi köpte nämligen lister som man klickar in. Men de var nog alldeles för bra för att vara sant. Jag blev så trött och frustrerad av det där att jag gav upp och gick och duschade i stället. Robert  höll på en stund till, men även han gav upp. Problemet är att listerna är med vitt folie på och när man ska såga kanterna för att få de att gå i hop lossnar det här vita. Då funderar v i på hur vi ska göra. Om det finns något att sätta i hörnen för att man inte ska behöva såga dem. Jaja, vi ska åka till Bauhaus och kika på det. Även köpa mer lackfärg till garderoben och fönsterbrädan. Jag vill även ta en sväng förbi stan och köpa en latte. Var ett tag sen...

This is the problem we are facing... ;)




Jaja, om man kanske skulle ta och fixa sig lite. Då är det bara att åka i väg när gaveln har kommit:) Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback