I bland..

I bland kan man undra hur saker och ting skulle ha sett ut om bara minsta lilla händelse inte hade hänt, eller om någonting man tänkt faktiskt skulle blivit av. Jag brukar fundera på det i bland, vad skulle ha hänt om jag hade gjort det där eller om jag inte hade gjort en viss sak. Nu tänker jag inte på något specifikt, utan bara i allmänhet. Jaja, det är egentligen inte värt att spekulera i. Nu är man där man är och det är ödet. I min värld är det ödet i alla fall. Finns en mening med allting och det som skett för att jag ska vara där jag är i dag är menat.
Åh, sådan jag blev där då.

Blir inga bilder, Robban sitter upptagen vid sin dator. Vi har suttit nere i köket med hans föräldrar och ätit pizza och druckit lite vin. Har även blivit bjuden på Slivovitz (är inte säker på stavningen). Jäklars vad starkt det är! Inte någon dryck för mig direkt.

Blir inte riktigt som man tänkt sig och det går lite i anda med det jag inledde inlägget med. I och med att det blev så sent nu, blir det ingen jogging i skogen i morgon bitti. För jag tänker inte pina upp mig till något när jag har semester. Får se vad det blir av allting. Jag har inte riktigt lust att göra något... fast i dag var jag rätt produktiv när jag var själv. Jag målade tak+golv i hallen, även om jag missade en liten bit i taken för att belysningen var så dålig. Jag målade även garderoben och fixade till kanterna till fondväggen. Jag fixade med den vita färgen, nu är det bara någon enstaka justering med den lila färgen. Jag är så bra att jag tar på den lila väggen med händerna (handskarna) och då kommer det givetvis någn liten vit fläck. Jaja, det är lätt fixat. Det är absolut inte värre än förra gången jag målade. Då målade jag med en pensel och hade en pensel i munnen. Jag lutar mig mot väggen, har inte en tanke på att sidan med stråna på penseln är riktade mot väggen. Givetvis trycker jag den emot väggen. Lila färg på den vita väggen, perfekt Mia! Anledningen till att jag gjorde på det här viset är att jag målade på andra sidan och då var stråsidan åt samma håll som nu. Då gick det bra eftersom väggen var åt rätt håll.

Nej, nu ska jag göra något annat. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Carro

När ska ni till grekland då? Å vart ska ni? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback