Längtan

I morse när jag gick över en vändplan i Hälla och kikade mot en gul byggnad tänkte jag direkt på Grekland. På att det är gryning och att värmen snart slår mot en. Åh, sådan längtan efter solsemester. Mellan den 10-17 augusti är Robert och jag i Samos, Grekland. Ser verkligen fram emot det. Ligga och sola på stranden, bada, dricka goda drinkar och äta god mat =) Jag vet att Robert extra ser fram emot maten ;)

Har varit med honom och jobbat i dag och i går. Han har jobbat lite extra och kört ut tidningar till butiker. Han har tyckt det varit så stressigt, tänkte att jag kunde hjälpa honom när jag ändå inte har något speciellt för mig. Jag ansvarade för Expressen medan han tog Aftonbladet. Varit på 31 respektive 30 stopp i går och i dag. Räknat och burit. Var faktiskt helt okay, vi har pratat en massa i bilen, skrattat och haft oss.

Det känns lite konstigt att stiga upp så tidigt när jag har semester, men vad gör man inte för den man älskar. Halv sex, upp och hoppa. Hämtade tidningsbilen vid halv sju och var på plats för att hämta tidningarna 06:45. Aftonbladet stod fint och väntade på oss, däremot fick vi vänta på Expressen som inte kom förrän 07:45. Dock tio minuter tidigare än i går. Varit i Dingtuna, Hallstahammar, Surahammar, Kolbäck, Strömsholm och Kvicksund. Nästan hemma i Eskilstuna =)
Efter vi hade jobbat klart åkte vi till Max, tog drive-in och köpte oss varsin liten hamburgare och liten vaniljmilkshake. Tyckte att vi förtjänade det när vi är sådant team tillsammans.

Har ätit underbar frukost två dagar i rad nu - underbar för mig. Eller ja, det var toppingen som gjorde det. Hallon! =) Mums!
Har inte blivit några bilder, Robert informerade mig om att de är på hans bärbara dator. Bra, bra bra.... not.
Bjuder på en bild på min fina frukost och på mig när Robert attackerat mig på benet med en roller som vi just målat en lila vägg med. Värt att nämna är väl att jag målade honom lite lätt i ansiktet med en pensel som gav i från sig samma lila färg =)

                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback