Summer

Nu känns det verkligen som sommar. Äntligen, vad man har väntat på solen. Sen jag kommit hem har jag legat ute på balkongen och stekt hela dagarna. Är väldigt varmt när man ligger därute, men vad gör man inte för lite färg ;)
Tränat och solat. det är väl ungefär vad jag underhållt mig med. Men känner inte riktigt för att göra så mycket när det är så varmt. Var dock och åt lunch med en arbetskamrat från H&M. F.d arbetskamrat ska jag väl säga i och med att jag sa upp mig därifrån =P Åt på en thairestaurang nere på stan, var riktigt gott. Beställde biff med chilipeppar i kokosmjölk. Mums! Jag som är så tokig i kokos!
Svängde förbi Apoteket innan jag åkte hem, köpte en ny ansiktskräm. Har en handkräm från samma märke och den är gudomlig, tänkte att ansiktskrämen också skulle vara där. Man vet ju inte förrän man testar ;)

 


Försökte fotografera min burk, men det gick inte så bra. Det speglades och dylikt, därför tog jag bilden från deras hemsida i stället. Verkade mycket enklare :)

Nej, nu ska jag sitta här och ta det lugnt innan det är dags för träning. Jag måste få smälta maten innan det bär av...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback