Updatering med bilder

Roberts mamma och pappa har varit nere i Tyskland och Kroatien i ungefär tre veckor. De hade givetvis varit och handlat på Adidas när de var i Herzogenaurach, såsom vi gjorde när vi var där i mars.
De hade varit rara och köpt ett linne och en strandväska till mig. Linnet sitter hur bra som helst och strandväskan kommer fungera utmärkt när vi är nere i Grekland. Vet inte riktigt om Robban har fått en svart sådan men men.. vi får dela på min ;)

                                   


Jag tyckte de var riktigt fina, speciellt linnet =)

Men något som är riktigt underbart vackert, det är min dator som jag sitter på nu. Jag är så glad och lycklig för att jag fick den i födelsedagspresent. Mamma och mormor är så underbara, så underbara så! Försökt fota den innan jag satte i gång den, men jag tycker inte att bilderna riktigt gör färgen rättvisa. Jag lägger upp den och gör ett tappert försökt i alla fall.




På det viset ser den ut. 14.1 tums skärm, räcker helt och hållet åt mig. Den är liten och lätt. Blir skönt att ha den sen när skolan börjar. Känns härligt att både Robert och jag kom in på de program vi önskade. Dessutom sökte jag två tyska-kurser á 7.5 hp, då har jag min egen privata lärare med tanke på att Robert kan flytande tyska. Kan inte han hjälpa mig kan jag alltid logga in på Team Speak och terrorisera de där. Där sitter hans tyska kompisar ganska ofta och har sig.

Vi har varit väldigt lata till en början här, sov till strax efter elva. Yes, riktiga latmaskar. Låg kvar i sängen i cika två timmar och bara drog oss. När man har ledigt får man unna sig sådant =) Efter ett par timmar av latande och spelande satte vi i gång och la klart det som fattades av golvet. Nu är vi helt klara med golvet och det mesta av målandet. Är lite kvar i kanterna vid fondväggen som jag tänkte fixa till i morgon. Vi tänkte åka till Bauhaus eller ByggMax i morgon och köpa golvsocklar/lister för att försöka göra rummet helt klart. Vi har hallen kvar, men det är inte direkt någon panik med den.
Har lite före och efter bilder från när vi har målat och lagt golv, tänkte lägga upp de i morgon för de ligger på Roberts dator. Han sitter och gör någonting viktigt med Alex... hrm... ;)

Nej, nu ska jag också ta och spela och ta mig framåt ;) Nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback