Äntligen

Jag som velar med allt fram och tillbaka har äntligen bestämt mig för att köpa den rosa Sony Vaio datorn. Äntligen!
Ska ringa till stället här i Västerås på måndag, om det inte går via telefon har Robban lovat att gå in och beställa den åt mig på plats =)

I går målade vi och hade oss. Har lite bilder på det =) Var en sväng ute på Hälla med Robbans syster också. Blev rätt seg efter ett tag utan mat. När vi kom hem gjorde vi pastasås med köttbullar och  pasta of course.
I och med att vi i dag kom på att vi firade månader bestämde vi oss för att fira lite ;) Gick till Jensen's Böfhus och åt. Mums =) Vi var mätta och belåtna när vi gick därifrån. Helt klart bland det mumsigaste man kan äta till lunch nere på stan. Gick runt en sväng och kikade på kläder, baby hittade ett par knallrosa badshorts med lite mönster på och en t-shirt. Jag köpte ett par loafers i och med att de jag har nu är lite utslitna och lite trasiga. Dags för ett par nya, inte alls dyra. Väldigt fina. Sen fick jag Robban att åka ut till Hälla för att köpa ett par jeans som jag ville ha. Provade de i går men var aningen skeptiskt då. Efter lite eftertanke insåg jag att jag ville ha dem. Försökte att hitta de på JC inne i stan men de hade inte min storlek, då var det bara att åka ut dit för att få det man ville ha =)

I dag ska vi väl fixa lite smått på väggarna, med lite mindre penslar i hörnen och dylikt. Sen kika på EM-finalen mellan Tyskland och Spanien. I det här hushållet hejar vi på Tyskland. (Jag hejar på Tyskland då Finland inte lyckades kvalificera sig till EM =P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback