Gone.

Nu har jag varit borta härifrån ett tag, inte alls varit på humör för att skriva.


Har inte hänt sådär överdrivet mycket. Har inte varit på några nya visningar sen sist, eller ja, de där två som jag nämnde i det tidigare inlägget. Får se vad det blir. Är väl fortfarande under diskussion.


I morgon ska jag till naprapaten, min gruppledare bokade tid åt mig. Vi får gå tre gånger gratis, vilket jag givetvis ska slå till på. Har väldigt ont mellan och på skulderbladen, ska bli skönt att se vad hon kan hitta på med min rygg. Hoppas på att det ska släppa. Blir att cykla till jobbet i morgon, måste kunna ta mig in till stan och tillbaka ut till H&M. Börjar 9.00 och ska vara hos naprapaten klockan 11.00. Får hålla tummarna för mig! =)


Ska köpa en bärbar dator snart, väljer mellan två stycken. Dell-datorn har jag valt bort redan. Det känns som om den skulle vara väldigt plastig. Hur som haver, båda två är Sony Vaio. Den ena silver och den andra rosa. Ja, jag vet, säg ingenting. Vet inte riktigt hur jag ska göra. Måste fundera lite mer. Men är ruskigt sugen på den rosa! Dels är den mycket fin och dels är den bättre. Men men.. we'll see.

Ska snart träna! Uppdaterar mer ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback