My only free day

Min enda lediga dag i helgen. Har varit och fixat naglarna i morse, skönt =)
Var meningen att vi skulle på öppet hus på Mälardalens högskola, men vi bestämde oss för att inte gå dit. Ångrade oss helt enkelt. I stället gick vi runt på stan, jag hittade en fin topp på Gina Tricot till sommaren. Var väldigt bekväm och söt. VI tog varsin latte på Gränden och åkte sedan vidare ut till Erikslund. Min baby lämnade tillbaka sitt headset som enbart brusar när han använder det. Gick runt på Media Markt efter det. Kikade på diverse =)
Var på Bauhaus och köpte ett teleskopskaft, tänkte måla taket i ett av Robbans rum, samt lite annat =)

Älsklingen kom och hämtade mig efter jobbet i går, vi åkte förbi mig och hämtade en flaska Jack Daniels och en flaska Captain Morgan. Mums med C.M =) Robban blev också helt frälst i C.M med cola. Vi satt och tog några glas i går kväll medan vi snackade om allt och ingenting.

Uppdaterar mera senare, vi ska hålla på lite här =)

Kommentarer
Postat av: Robban

Hej Baby! Hoppas du sover gott nu! Älskar dig Puss

2008-06-17 @ 22:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback