Oh yeah, free!

I morgon är jag ledig från jobbet, hur skönt som helst. De hade övertid, men jag orkar inte jobba. Tänker njuta utav min ledig dag i stället. Förresten är det min enda lediga dag fram tills jag slutar den 11:e juli, ja om man bortser midsommarafton, vilket jag gör =P

Först och främst vill jag berätta om hur mycket jag avskyr MOTVIND. GIck hur bra som helst att cykla ut till H&M i morse, pratade i telefon med Robban hela vägen ut dit. Men när jag sen skulle tillbaka in till stan och gå till naprapaten. Ja då jävlar, då var det motvind för fulla muggar! Cykeln rörde sig knappt. Var svettig strax innan jag kom fram och JA GIVETVIS blåser det sand i ansiktet på mig. Är det värt att nämna att jag hade grus i hela ansiktet? Nej, knappast nödvändigt. Jag var mycket upprörd under cykelturen, om man nu kan kalla det en cykeltur. När jag skulle tillbaka till H&M gick det däremot jättebra, då var det medvind. Gick nästan för enkelt. You win some, you lose some som det heter.
Gick väldigt bra hos naprapaten, hon knäckte och tryckte på alla ställen där det gjorde ont. Lite akupunktur också. Gjorde ont, men lite underligt skönt på samma gång. Ska dit igen nästa vecka, närmare bestämt på torsdag klockan åtta. Blir innan jobbet, börjar nio då.
Var alldeles mosig och konstig efter jag hade varit där. Mycket som händer i kroppen förstår jag. Förhoppningsvis ska det här försvinna efter jag gått hos henne.
Men arbetsdagen har ändå gått bra. Lätt att säga när det ligger bakom mig.

Just nu sitter jag hemma hos Robban, väntar på att han ska komma hem från träningen. Han hade lämnat nycklar åt mig för att jag skulle kunna komma in. =) Han borde vara här vilken minut som helst.
I morgon har vi en härlig ledig dag framför oss, skönt =) På kvällen ska jag på hans fotbollsmatch. Jag och en kille från jobbet, Calle, ska kika när Robban spelar =)

Nej, nu ska jag ta något att dricka. Hur törstig som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback