Skadad

Har varit hemma från jobbet sen i måndags pga att jag haft svårt att andas. Börjar bli bättre nu. Försökt vara ute och andas in frisk luft. Verkar fungerar. Blivit ett par promenader med Robbans hund. Ska försöka ta mig till jobbet på fredag, baby ska nog skjutsa mig dit då i och med att jag börjar 14.00.
Har skadat mig i fingret, därav att älsklingen köpte plåster till mig... med Disney-motiv. Haha! Riktigt läckert!



Just nu har jag ett Djungelboken-plåster på mig. Ett gult. Väldigt fint må jag säga ;)


Baby är på fotbollsträning, jag har fixat färskpotatis som står och kokar. De borde vara färdiga snart. Han ska tillaga lax när han återvänt. En deal =) Jag fixade maten i går, sill och potatis. Jag är helt galen i sill! Tidigare på dagen grillade vi lite korv och någon köttbit. Hans korvar såg ut som om de hade varit med i ett atomkrig eller dylikt. Men smakade gott!


Sitter nere i köket med Robbans laptop nu också, börjar bli dags för mig att köpa mig en egen. Men jag velar fram och tillbaka hela tiden. Kan aldrig bestämma mig. Lite sugen på en Dell, men jag vill inte köpa en dator jag inte fått känna på. Jaja, men det ordnar sig. Jag och Robban ska eventuellt ta en sväng förbi Stockholm och kolla läget. We'll see what we find. Nej, nu ska jag kolla till potatisen =)


Kommentarer
Postat av: Robban

Vadå Atomkorvar xD puss

2008-06-26 @ 11:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback