Trött i solen

Jag som hade planerat att träna och ha mig. Men icke. Jag fick skjuts hem av B, kom jag hem lite tidigare än vanligt. La mig ute på balkongen för att sola. Där somnade jag. Skönt att sova en stund, men blev så seg efteråt. Blev en snabb tupplur på soffan också, därav inget tränande. Ska ta mig en rask promenad i morgon när Robert är på träning. I morgon ska jag till Västerås efter jobbet, för vi ska på två visningar. Får se hur det går!
Tänkte att jag ska försöka röra på mig medan han är på träning. Låter som en bra idé med tanke på vad jag missade i dag. Men i dag var jag lite för trött, man ska ju få ha sådana dagar också.

Har varit så fuktigt på jobbet, igen. Kommer vara olidligt att vara där i sommar. Förstår inte varför de inte gör något åt det? Visst att luftkonditioneringen förstörs av att det är öppet på kajen. Kan de inte köpa några fläktar eller dylikt för att vi inte ska tuppa av där inne? Ska ju vara humant på arbetsplatsen. Man är alldeles slut efter en dag på jobbet, mest pga den dåliga luften. Så syrefattigt att det inte är sant. Har känt mig alldeles yr och det är jag inte ensam om. Vad är problemet?

Förra veckan, om det var i torsdags väckte jag en mus till liv tydligen. Jag började dra i några kartonger, då hade de skymtat en mus/råtta som snabbt som attan sprungit från mitt håll. Stackarn, lär blivit livrädd!

Nej, nu ska jag fortsätta dricka vatten. Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback