Väderlek

Jaha, då är det kallt. Nå, inte svinkallt, men kyligt. För en gångs skull har jag faktiskt ingen tröja med långa ärmar med mig. Typiskt. Robbans mamma hittade dock en fleecetröja som det står Suomi på åt mig. Ska ha med mig den til Robbans match om jag skulle börja frysa. Ska försöka med skjorta och min jacka först. Annars åker den på, fort som bara den! =) Han åkte precis i väg till samlingen och jag åker senare med hans pappa.

Efter matchen ska jag bli klippt! Härligt. Börjar få lite trollkänsla på mitt hår;)

Har varit ledig från jobbet i dag, baby och jag har sovit ut. Sedan var vi nere på stan, kikade på rean på MQ. Hittade två fina koftor som jag köpte. Är väldigt nöjd! =)
Sen var vi ute på Elgiganten och hämtade min telefon som varit inne på reparation. Verkar fungera mycket bättre nu, är  snabbare också. Vet att jag varit irriterad på att den är väldigt långsam då man bläddrar i menyn och dylikt. Skönt, skönt!
Varit en mysig dag. Vi avslutade med att köpa med oss Spicy Hot hem =)
Deras hund, Beppo, hade varit och slitit ut papperskorgen på golvet inne i Robbans rum. Fy! =P Men han kände nog lukten av kakor, hade kastat något tomt kakpaket där i. Gottegris den där Beppo!

Jag skulle vilja sammanfatta med att det varit en fin dag (inte vädret) och jag är på EXTREMT bra humör. Fler och fler pusselbitar som faller på plats =) Mia är så lycklig! *peppar peppar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback