Can't help

Jag kan inte annat än att skratta åt kommentaren som Gabrielle lämnade. Hon tipsade mig om att gå in på Dickmanns hemsida. Alltså de där härliga kokossakerna som jag blev överförtjust i =)





Föreställ er de där, fast med kokos. Ingen choklad. Usch, nej. Jag äter inte choklad, inte under några vilkor. Däremot vet jag en Mr Robert som älskar choklad. Kan ju räkna ut vad hans påskägg ska innehålla *blink blink*

Just nu är jag helt slut, dels efter jobbet men dels efter träningen. Blev en mil på crosstrainern. Är lite mör i benen, de känns lite som spaghetti eller något liknande mjukt =P Jag syftar givetvis på kokta spaghettin =)
Ska nog ta och läsa en stund innan jag tänker tvinga mig själv i sängen. Min take-care-of-Mia-time tog lite längre tid än beräknat. Tränade längre än tänkt och duschade och allt sånt där. Tog länger tid för jag var extra snäll mot mig själv ;) Nu blir det "Arvet efter Da Vinci" och sedan ett godnattsamtal till Robban innan det är läggdags =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback